W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.
Zamknij

Zapraszamydo kontaktu!

Po wpisaniu numeru telefonu
nasz specjalista skontaktuje
się z Państwem.

Aktualności

Poniedziałek
2019-12-23 15:00:00

27 grudzień 2019

Uprzejmie informujemy, że w dniu 27.12.2019 roku biuro AKCEPT Finance S.A. będzie nieczynne. 

Poniedziałek
2019-12-23 15:00:00

27 grudzień 2019

Uprzejmie informujemy, że w dniu 27.12.2019 roku biuro AKCEPT Finance S.A. będzie nieczynne. 

Rozwiń
Poniedziałek
2019-12-23 12:35:00

Wesołych Świąt !

Poniedziałek
2019-12-23 12:35:00

Wesołych Świąt !

Życzy zespół AKCEPT Finance S.A. 

Rozwiń
Piątek
2018-12-07 00:00:00

Zmiany w rachunkowości

Wraz z nadejściem 2019 roku, wchodzą w życie nowe przepisy dotyczące rachunkowości. Co czeka przedsiębiorców? Na pewno wiele dobrego.
Przede wszystkim w ustawie o rachunkowości pojawiły się uproszczenia, z których skorzystają jednostki mikro. Dla nich to został podniesiony próg wartościowy z 2 mln do 3 mln euro.
Istotna zmianą jest też zwiększenie zakresu jednostek (objętych i nieobjętych dyrektywą w sprawie rachunkowości). Ustawodawca podniósł progi z 17 mln zł na 25,5 mln zł w przypadku sumy aktywów bilansu oraz z 34 mln zł na 51 mln zł w przypadku przychodów netto ze sprzedaży towarów i produktów.
Zostały też zwiększone progi uprawniające jednostki do stosowania uproszczeń w ewidencji księgowej, między innymi w zakresie: klasyfikowania umów leasingu w sposób uproszczony, stosowania uproszczonych zasad kalkulacji kosztu wytworzenia produktu,czy też odstąpienia od ustalania aktywów i tworzenia rezerw z tytułu odroczonego podatku dochodowego.
Jednostki mikro, małe, a także określone organizacje pozarządowe (w tym fundacje i stowarzyszenia), będą mogły odstąpićod tworzenia rezerw na zobowiązania i odpisów aktualizujących wartość aktywów. Również będą mogły stosować przepisy podatkowych w zakresie amortyzacji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych do prowadzenia ksiąg rachunkowych i sprawozdawczości finansowej. Otrzymają też możliwość nietworzenia biernych rozliczeń międzyokresowych kosztów dotyczących przyszłych świadczeń na rzecz pracowników, w tym świadczeń emerytalnych.
Ostatnią ważną zmianą jest skrócenie okresu obowiązkowego przechowywania zatwierdzonych sprawozdań finansowych z trwałego przechowywania do 5 lat.

Piątek
2018-12-07 00:00:00

Zmiany w rachunkowości

Poznaj zmiany w rachunkowości od stycznia 2019

Zwiń
Rozwiń
Niedziela
2018-07-01 00:00:00

Split payment

Płatność podzielona (Split payment) zaczęła obowiązywać w Polsce od 1 lipca 2018 roku. Tym samym nasz kraj dołączył do grona państw, w których przedsiębiorcy mogą wybrać taki model rozliczeń. Na czym on właściwie polega i jakie niesie ze sobą korzyści, o tym informujemy poniżej.

Split payment to sposób rozliczeń elektronicznych między firmami, w którym kwota netto z faktury zostaje przekazana dostawcy na przykład na jego rachunek bankowy, a kwota VAT trafia na specjalny rachunek VAT. Mechanizm ten jest stosowany tylko w relacjach B2B.

Tu należy zaznaczyć, że założenie takiego oddzielnego rachunku do wpłat kwoty VAT jest bezpłatne. Można to zrobić w bankach i SKOK-ach na terenie całej Polski. Drugą istotną rzeczą jest obowiązkowe dokonywanie wpłat w polskiej walucie. Warto też pamiętać, że z split payment nie mogą skorzystać osoby nieprowadzące działalności gospodarczej, przedsiębiorcy otrzymujący fakturę bez podatku VAT oraz faktury objęte mechanizmem odwróconego obciążenia VAT w branży budowlanej oraz branżach wrażliwych.

Najważniejsze zalety split payment to: pewność przejrzystości rozliczeń, ułatwienie uzyskaniazwrotu z podatku, czy też brak naliczanych odsetek za zwłokę dla wszystkich przedsiębiorców korzystających z płatności podzielonej.

Niedziela
2018-07-01 00:00:00

Split payment

Płatność podzielona (Split payment) zaczęła obowiązywać w Polsce od 1 lipca 2018 roku

Zwiń
Rozwiń
Poniedziałek
2018-02-26 00:00:00

25 lat Grupy AKCEPT

Historia Firmy sięga 1993r. AKCEPT był jedną z pierwszych firm windykacyjnych w Polsce. Od samego początku intencją właścicieli i osób współtworzących Biuro Informacyjno-Prawne AKCEPT było stworzenie miejsca, w którym Klienci znajdą nie tylko najciekawszą ofertę na rynku ale również profesjonalne i życzliwe zaangażowanie w ich sprawy. Jesteśmy nieprzerwanie na rynku od 25 lat. Co więcej ziściła się koncepcja założycieli w przedmiocie dalszego rozwoju spółki i poszerzeniu zakresu usług oferowanych Klientom. I tak dzięki ciężkiej pracy całego zespołu powstała spółka faktoringowa AKCEPT Finance S.A. oraz inne podmioty które obok BIP AKCEPT S.A. weszły w skład Grupy AKCEPT. W AKCEPTFinance S.A. wychodzimy naprzeciw potrzebom Klientów, oferując im wsparcie finansowe przygotowane na miarę ich potrzeb i oczekiwań oraz merytoryczna pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów.

Poniedziałek
2018-02-26 00:00:00

25 lat Grupy AKCEPT

Jesteśmy nieprzerwanie na rynku od 25 lat.

Rozwiń
Wtorek
2016-07-12 00:00:00

Oferta dla nowych Klientów

Miło jest nam poinformować o promocyjnej ofercie na finansowanie.
Dla nowych Klientów,weryfikacja trzech pierwszych kontrahentów za 1zł.

Zapraszamy do współpracy.

Wtorek
2016-07-12 00:00:00

Oferta dla nowych Klientów

Weryfikacja trzech pierwszych kontrahentów za 1 zł.

Rozwiń
Środa
2015-01-28 09:00:00

Wywiad w Rzeczpospolitej

Zapraszamy do zapoznania się z rozmową dotyczącą płynności finansowej, przeprowadzoną z Dyrektorem Handlowym AKCEPT Finance SA - Jackiem Gruchotem, na łamach gazety Rzeczpospolita z dnia
28 stycznia 2015 r.

Artykuł można przeczytać TUTAJ

Środa
2015-01-28 09:00:00

Wywiad w Rzeczpospolitej

Zapraszamy do zapoznania się z wywiadem przeprowadzonym z Dyrektorem Handlowym AKCEPT Finance S.A.

Rozwiń
Czwartek
2014-09-04 09:00:00

Nagrody z okazji pięciolecia.

Z okazji piątych urodzin AKCEPT Finance, pierwszych pięciu klientów, którzy podpiszą umowę faktoringową, otrzyma iPada mini w prezencie.

Czwartek
2014-09-04 09:00:00

Nagrody z okazji pięciolecia.

Z okazji piątych urodzin AKCEPT Finance, pierwszych pięciu klientów, którzy podpiszą umowę faktoringową, otrzyma iPada mini w prezencie.

Rozwiń
Wtorek
2014-09-02 00:00:00

Pięciolecie istnienia AKCEPT Finance S.A.

Już od pięciu lat AKCEPT Finance S.A. skutecznie pomaga małym i średnim przedsiębiorstwom
w utrzymaniu płynności finansowej.

Wtorek
2014-09-02 00:00:00

Pięciolecie istnienia AKCEPT Finance S.A.

Już od pięciu lat AKCEPT Finance S.A. skutecznie pomaga małym i średnim przedsiębiorstwom w utrzymaniu płynności finansowej.

Rozwiń
Środa
2014-04-16 16:10:00

SILESIA EXPO

15 i 16 kwietnia odbyła się kolejna edycja targów  SILESIA EXPO, podczas których AKCEPT Finance przedstawił swoją ofertę skierowaną do firm transportowych i spedycyjnych.

Środa
2014-04-16 16:10:00

SILESIA EXPO

Dziś zakończyła się kolejna edycja targów transportowych.

Zwiń
Rozwiń