O AKCEPT Finance
Grupa AKCEPT
Jesteśmy ważną częścią Grupy AKCEPT, która na polskim rynku finansowym działa już od 1993 roku.
W skład Grupy wchodzą obecnie cztery podmioty:
- Biuro Informacyjno-Prawne AKCEPT S.A. - zarządzanie wierzytelnościami, restrukturyzacja.
- AKCEPT Finance S.A. - usługi finansowe, faktoring należności.
- AKCEPT Property Sp. z o.o. - zarządzanie nieruchomościami oraz papierami wartościowymi.
- AKCEPT Credit S.A. - pożyczki odnawialne i nieodnawialne, dyskonto weksli, doradztwo i pośrednictwo finansowe.
Spółki Grupy AKCEPT działające w sektorze usług finansowych są niezależnymi, niebankowymi i dynamicznie rozwijającymi się podmiotami, które charakteryzuje elastyczność, sprawność i transparentność działania. Ideą Grupy AKCEPT jest synergia działań biznesowych, co oznacza oferowanie naszym Klientom usług komplementarnych względem siebie i świadczonych na najwyższym poziomie.
Więcej informacji na www.grupaakcept.pl
Grupa AKCEPT
Historia i plany biznesowe
AKCEPT Finance S.A. stale realizuje strategię długofalowego wzrostu dzięki wzorcowemu pozycjonowaniu jakości oferowanych usług oraz doświadczonemu zespołowi specjalistów.
Spółka została założona 2 września 2009 roku pod nazwą AKCEPT Finance Spółka Akcyjna w ramach Grupy AKCEPT istniejącej na rynku od 1993 roku. Działalność operacyjna firmy rozpoczęła się w maju 2010 roku. W dniu 10 marca 2011 roku akcje serii C spółki trafiły do obrotu na rynku NewConnect prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych S.A. w Warszawie, a od dnia 24.07.2012 obligacje Spółki notowane są na rynku Catalyst prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych S.A. w Warszawie.
Przedmiotem działalności firmy jest świadczenie usług finansowych, w szczególności usług faktoringu należności: faktoringu pełnego i faktoringu niepełnego. AKCEPT Finance S.A. oferuje Państwu aktywne, kompleksowe i nowoczesne zarządzanie należnościami Państwa firmy.
Oferta AKCEPT Finance S.A. pozwala na poprawę płynności finansowej Państwa przedsiębiorstw, gwarantuje ochronę przed ryzykiem handlowym i zapewnia kompleksowe usługi zarządzania należnościami. Dzięki innowacyjności i elastyczności świadczonych przez Spółkę usług, firma która korzysta z faktoringu uzyskuje natychmiastowe finansowanie, dzięki czemu może spłacać swoje zobowiązania, planować zarządzanie finansami oraz w znaczący sposób minimalizować ryzyko związane z ewentualną niewypłacalnością kontrahenta.
Historia i plany biznesowe
Nasi partnerzy
Współpraca AKCEPT Finance S.A. z liderami w swoich dziedzinach pozwala skutecznie świadczyć Państwu usługi o najwyższych standardach.
SIEBEL Sales & Business Intelligence
www.oracle.com
W AKCEPT Finance S.A. korzystamy z systemu Customer Relationship Management SIEBEL Sales & Business Intelligence oferowanego przez światowego lidera w dziedzinie systemów informatycznych, firmę ORACLE.
Euler Hermes
www.eulerhermes.pl
Międzynarodowe Towarzystwo Ubezpieczeń Euler Hermes S.A., lider na polskim runku ubezpieczeń należności, prowadzi rating i ubezpiecza należności AKCEPT Finance S.A.
Kancelaria Radców Prawnych MGM
www.kancelariamgm.pl
Kancelaria Radców Prawnych Mirosławski, Galos, Mozes Sp. jawna świadczy AKCEPT Finance S.A. usługi pomocy prawnej obłusgi procesu operacyjnego faktoringu oraz dochodzenia należności faktoringowych.
Biuro Informacyjno-Prawne AKCEPT S.A.
www.akcept.pl
Zarządzanie należnościami faktoringowymi, w tym proces monitoringu i windykacji należności, prowadzi dla nas Biuro Informacyjno - Prawne AKCEPT S.A. - jeden z liderów rynku zarządzania wierzytelnościami w Polsce.
Nasi partnerzy
Współpraca
Zapraszamy do współpracy: wspolpraca@akceptfinance.pl lub pod numerem telefonu +48 32 317-14-00
Jesteśmy Spółką notowaną na rynkach Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, powołaną do świadczenia nowoczesnych i solidnych usług faktoringowych. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Partnerów Biznesowych na terenie całego kraju.
Możemy zaoferować Państwa Klientom bezpieczną i stabilną współpracę w zakresie finansowania.
Współpraca
Kariera
Aktualnie brak ofert pracy.
Kariera
Dotacje Unijne
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego - realna odpowiedź na realne potrzeby.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
Tytuł projektu: „Zastosowanie i wykorzystanie specjalistycznych rozwiązań informatycznych w procesach zarządzania przedsiębiorstwem oraz świadczenia usług przez Akcept Finance S.A.”
Nr konkursu: SCP - 01.02.04 - 018/11
Nr umowy: UDA-RPSL.01.02.04-00-B37/11-00
Beneficjent: Akcept Finance S.A., ul. Mikołowska 29, 41-400 Mysłowice
Okres realizacji: 08 grudnia 2011 r. – 31 marca 2014 r.
Priorytet: 1. Badania i rozwój technologiczny (B+R), innowacje i przedsiębiorczość
Działanie: 2. Mikroprzedsiębiorstwa i MSP
Poddziałanie: 4. Mikro, Małe i Średnie Przedsiębiorstwa
Całkowita wartość projektu: 393 600,00 PLN
Kwota wydatków kwalifikowanych: 320 000,00 PLN
Kwota dofinansowania: 192 000,00 PLN
Informacje źródłowe na temat Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 znajdują się na stronie www.rpo.slaskie.pl
Dotacje Unijne
Identyfikacja wizualna marki AKCEPT Finance
pobierz Logotyp AKCEPT Finance - wersja podstawowa